perjantai 5. helmikuuta 2010

I know a place in Carolina...

Minä elän niin jännittäviä aikoja, että täytyy taas vähän purkaa tänne :)
Aloitetaan viimeisimmästä ja edetään sitten taaksepäin.

Ostin juuri lentoliput South Carolinaan. Päätin jo viime syksynä, että vuoden 2010 aikana ainakin käyn taas Jenkeissä. Silloin yhtenä vaihtoehtona oli aivan vaihtovuosi siellä, mutta kunhan tänne asetuin kunnolla hylkäsin sen idean. Sitten olen vain jännittänyt miten aikataulu antaa myöten huvin vuoksi matkustamiselle ja tällä viikolla ratkesi, että kesäkuun alku toimii erinomaisesti. Tarkka matka-aika on nyt 1.-17.6. Palaan tuolloin 17. päivä vielä tänne Sunderlandiin muuttamaan itseäni pois tästä huoneesta. Uuden kodin metsästys on parhaillaan käynnissä ja toivomme löytävämme 5. hengen kämpän halvalla mahdollisimman läheltä ja hyvältä puolelta nykyistä kotia. Muutama on kiikarissa ja toivottavasti pääsemme katsastamaan asuntoja jo lähipäivinä.

Nyt on myös ensimmäinen viikko uutta toista lukukauutani takana ja kaikki uudet oppiaineet alkaneet. Tänä keväänä kurssini ovat Introduction to Media and Cultural Studies (Media ja kulttuuri teoriaa), Introduction to Video Production (Video tuotantoa), Introduction to Sound (johdanto ääneen) ja Introduction to DVD production (Dvd-tuotantoa). Yllätyksekseni olen erittäin innoissani jokaisesta oppiaineesta. Videotuotannon opettajani sai juuri BAFTA ehdokkuuden. Oli tosi innostavaa miten tulevaisuuskeskeinen ote hänellä oli eilen. Sehän sopii minulle erinomaisesti, sillä tulin tänne sitä varten, että oppisin asioita ennen kaikkea tulevaa varten eikä vain opintojen itsensä takia. Jotenkin aina vaan shokeeraa, että olen niin omalla alallani.

Nyt minun on jatkettava Lee Safarin uusien nettisivujen tekemistä, jotta saan projektin vielä onnellisesti valmiiksikin ajallaan.

Tsuua

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti